Podczas Fruit Logistica 2019 w Berlinie, Bejo przedstawi ‘Purple Power’, jest to gama  warzyw o jaskrawych kolorach oraz wysokiej zawartości składników odżywczych. Najnowszą gwiazdą jest Erasmus, pierwszy na świecie w 100 procentach męski* purpurowy szparag. Odpowiedni do upraw zarówno na terenach o chłodniejszym jak i umiarkowanym klimacie, Erasmus wytwarza delikatne wystarczająco słodkie wypustki które mogą być spożywane na surowo. Głównie przeznaczone do użycia w sałatkach, ale są także doskonałe opiekane, smażone lub grillowane.  Erasmus to odmienna pozycja na rynku szparagów w Europie w porównaniu do białych i zielonych które są spożywane ugotowane w wodzie lub na parze. Bejo dedykuje nowe warzywo poprzez smak i szybkie przygotowanie do młodych konsumentów nastawionych na zdrowy tryb życia.

Równoległe z purpurowymi szparagami prezentujemy białe i zielone pozbawione antocyjanu odmiany pod wspólnym tytułem „Kolorowe smaczne szparagi”. „Ubarwmy sprzedaż szparaga” w środę 6-go lutego o godz. 15.00 oraz w czwartek 7-go lutego o godzinie 14.00. Nie jest szansa zobaczenia naszych nowości!  

Kwestia smaku

Skąd handlem się smakiem? Jak duży jest wpływ na produkcję warzyw? Co sprawia, że ​​konsumenci wybierają zdrowsze życie? Christine Jong, Area Business Manager na Zachodnią Europę, odpowie na pytania podczas prezentacji „Future Lab” w środę 6-go lutego o 14:00 w Hali 26 .

 

Prawidłowa ekologia od początku

W tym roku Bejo poszerzyło jeszcze bardziej ofertę nasion ekologicznych dodając nowy gatunek - sałatę. Jako pierwsze są dwie dobrze znane, wydajne wersje są bardzo popularne w Europie Zachodniej: Rumours (Lodowa) i Agribel (Batawska). Oszacowano, że są wysokimi odpornościami na mączniaka (rasy Bl: 16-35EU) oraz mszycę porzeczkowo-sałatową (Nr: 0) a na rynku. Skuteczne odporności są ważne dla producentów sałaty i są w ekologicznej. Wraz z tymi nowymi odmianami naszej oferty, ekologicznych dla producentów, którzy chcą być bardziej zrównoważeni. 

 
Inspiracje

Tradycyjnie już Bejo prezentuje swoje nowe koncepcje warzywne na targach Fruit Logistica. Dobrze znana biała kapusta głowiasta Coolwrap jest najlepszą koncepcją odmowy jest oferowana wraz z przepisami i sugestią podania. Szeroko zakrojona kampania promocyjna wsparta przez supermarket supermarket. Nowe odkrycia w smaku, takie jak Adana, Mokum, Rainbow, White Satin, Ibiza i Purple Sun, stały się koncepcją przekąsek nazwanych „Cool Carrot Candy”. „Kohrispy” przekąski z kalarepy, „Delicioni” świeże cebulki oraz „Krunchelly” selerowe patyczki będą również prezentowane na stoisku Bejo.

 

Specjaliści

Zespół naszych ekspertów będzie oczekiwał na to, aby się z nim zapoznać w swoim doświadczeniu i wiedzy na temat B-15 w hali 1.2. Odwiedź nas i skorzystaj z naszych najnowszych rynkowych i produktowych osiągnięć oraz dowiemy się, jak nasze koncepcje są bardziej zaawansowane. 

Odkrywanie natury nie ma granic

* Hodujemy wyłącznie odmiany w 100% męskie, nie zawiązują się na jeden wegetacyjny. Do, że wszystkie asymilaty powstały w części nadziemnej w czasie wegetacji są kumulowane w karpach, na to wyższy poziom plonów podczas zbiorów.