Odmiany Bejo wyróżniają się smakiem i kolorem i doskonale nadają się do odkrywania nowych zastosowań w uprawach, przetwórstwie i konsumpcji. Odmiany przekładamy na innowacyjne koncepty warzywne, które doskonale wpisują się w czas, w którym tradycyjne warzywa są coraz bardziej cenione jako zdrowa i modna żywność.

DZIELIMY SIĘ

Aby zachęcić sieci handlowe konceptami, w roku w którym prawie wszystkie wydarzenia zostały odwołane, Bejo rozpoczęło kampanię na rzecz swoich innowacyjnych konceptów warzywnych. Akcja ta jest prowadzona pod hasłem smaku, zdrowia i wygody, którą Bejo promuje już od dłuższego czasu.

Kampania rozpoczęła się od kuponu podarunkowego wysłanego do kilku europejskich partnerów sieciowych (plantatorów, handlowców, przetwórców i handlu detalicznego). Za pomocą tego kuponu można było dokonać wyboru między trzema koncepcjami: szparagi TriColore, Redi i marchewką przekąskową. Daniëlle Bruin, kierownik łańcucha żywności i wartości Bejo, wyjaśnia: „Chcielibyśmy podchodzić do naszych klientów w inny sposób niż cała komunikacja online, jaka istnieje obecnie. Ładnie zaprojektowany bon podarunkowy przyciąga uwagę i trafia do właściwej osoby. Mogą dokonać wyboru jednej z trzech koncepcji online, za pomocą kodu QR na czymś w rodzaju karty kredytowej. Koncepcja zostanie wysłana do klienta w połowie maja. W ten sposób będziemy mieli dodatkowy kontakt z naszymi partnerami. Zamówienia na nasze innowacyjne koncepty warzywne są ogromne. Nie spodziewaliśmy się, że otrzymamy tak wiele zamówień! ”

Trzy koncepty do wyboru to TriColore (trzykolorowe szparagi) nowa odsłona brokułów Redi i marchew przekąskowa z odmian marchwi spełniających najwyższe kryteria smakowe. Każdy koncept daje olbrzymie doznanie smakowe, dzięki czemu doskonale wpisuje się w aktualne trendy konsumpcji. Zachęcają do zwiększenia spożycia warzyw, w których smak, zdrowie i wygoda idą w parze. Są idealne dla współczesnego konsumenta. Oprócz tego te warzywne koncepty wyróżniają się na półce, zachęcając konsumenta do spróbowania czegoś nowego.

Oprócz bonu podarunkowego kampania składa się z kilku wiadomości, filmów, reklam, działań społecznościowych i internetowych. Uwagę zwracają również nasze inne innowacyjne koncepty, takie jak Coolwrap®, Bejo Vegi bowl, przekąski z kalarepy Kohrispy. Kampania potrwa do końca roku.