Nasze nasiona warzyw zyskają nowy wygląd dzięki przeprojektowaniu całego asortymentu opakowań. „Nowy projekt lepiej wpisuje się w styl i tożsamość marki Bejo, starannie zaprojektowane w  nowoczesnym stylu który zaznacza integralność naszych produktów” – mówi dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Martin van der Voort. Już w tym miesiącu pierwsze nasiona  otrzymają nowe opakowania; pełna zmiana może potrwać do dwóch lat.

Skoro już przy tym jesteśmy, żegnamy się również z naszą linią pakującą w torebki z płaskim dnem. W przeszłości ten rodzaj opakowania nie zawsze okazywał się wystarczająco odporny. Dlatego zastępujemy nasze torebki z płaskim dnem torebkami zgrzewanymi na płasko, których wytrzymałość jest większa. Opakowania te zostały już przetestowane w produktach ekologicznych.

Materiał do opakowań pozostanie ten sam. „Jakość naszych opakowań ma kluczowe znaczenie dla zachowania zdolności kiełkowania nasion”, mówi Martin van der Voort, „i jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyborów.  Mając jednak na uwadze zrównoważony rozwój i biodegradowalność rozpoczęliśmy  badania nad nowymi materiałami do produkcji opakowań. W tej dziedzinie następuje szybki postęp, i w związku z tym przeprowadzamy liczne testy w ramach kilku projektów”.

Kilka faktów

W swoim asortymencie Bejo posiada ponad 1000 odmian do uprawy tradycyjnej i ponad 170 odmian do uprawy ekologicznej. Szeroka gama opakowań, liczne rodzaje produktów i grupy językowe sprawiają, że jest to około 100 000 różnych opakowań. Trafiają do tysięcy plantatorów warzyw w ponad 100 krajach na całym świecie.

Poznawanie przyrody nie kończy się nigdy.