Jednym z filarów firmy Bejo podczas targów Fruit Logistica 2024 w Berlinie jest prezentacja uszlachetnionych nasion cebuli B-Mox®. Obok tej premiery będziesz mógł doświadczyć dynamicznej podróży od nasion do produktu finalnego, uzyskać informacje o innowacjach w dziedzinie hodowli i ciekawych konceptach. Bejo koncentruje się na wszystkich partnerach: hodowcach i handlowcach, firmach przetwórczych i handlu detalicznym.

B-Mox® ulepszona formuła nasion cebuli

Aby uzyskać zdrowy, jednolity plon, ważne jest, aby młode rośliny miały dobry start. Dlatego hodowcy i specjaliści w firmie Bejo opracowali innowacyjną technologię uszlachetniania nasion B-Mox®. B-Mox® wzmacnia siłę nasion, stymulując ich wzrost już na najwcześniejszym etapie i poprawiając wigor rośliny. Przez cały okres wegetacji rośliny wykazują lepszą tolerancję na stres i lepszą ogólną zdrowotność dzięki pełniej rozwiniętemu systemowi korzeniowemu. Zapewnia to producentowi mniejsze ryzyko podczas wrażliwej wczesnej fazy wzrostu rośliny, rośliny są bardziej odporne na stres i wykazują wyższe plony. Ulepszona formulacja B-Mox® jest również dostępna dla marchwi i pietruszki korzeniowej.

Innowacja w odpornych odmianach

Jako wiodąca firma zajmująca się hodowlą nasion, Bejo zdaje sobie sprawę z potrzeby ciągłej ewolucji w celu uzyskania wysokiej jakości genetyki. Na stoisku będzie można zobaczyć kilka obiecujących nowych odmian. Każda odmiana ma lepszą odporność na choroby, jakości przechowalnicze, wygląd zewnętrzny i smak. Dotyczy to Bazzu, buraka czerwonego o średniej odporności na rizomanię (IR: BNYVV). Prezentujemy także nasze nowe odmiany cykorii Savalia (Bejo 3222), Kimolos (Bejo 3581) i Krokos (Bejo 3582).

Odwiedzający będą mieli także okazję obejrzeć film ukazujący dobry przykład na to, co robi firma Bejo, aby dostarczać producentom wysokiej jakości nasiona.

Asortyment produktów ekologicznych Bejo staje się coraz silniejszy

Zapotrzebowanie na nasiona ekologiczne wciąż rośnie. Bejo oferuje stale rosnący asortyment ekologiczny – obecnie ponad 35 gatunków i ponad 170 odmian – m.in. cukinię Onega i koper włoski Dragon.

Dzięki naszym ekologicznym nasionom przyczyniamy się do zrównoważonego łańcucha dostaw zdrowej i smacznej żywności PRAWIDŁOWO OD POCZĄTKU.

Nie przegap naszych konceptów!

Millenialsi coraz częściej wybierają smaczne i zdrowe opcje, a Bejo odpowiada, oferując Redi®, jeden z najnowszych konceptów warzywnych idealnie dostosowanych do tej grupy odbiorców. Te delikatne brokuły dobrze wpisują się w obecny ruch „nie marnowania żywności”, ponieważ jadalne są zarówno łodygi, jak i różyczki brokułów. W ramach konceptu Purple Power firma Bejo wprowadza fioletowe warzywa o wysokiej zawartości składników odżywczych, zapewniając konsumentom zdrowy zastrzyk energii. Należą do nich fioletowa kalarepa Konstance, która ma wszechstronne zastosowanie, np. w sałatkach, przekąskach lub daniach z woka.

Zainspiruj się!

Oprócz nowych konceptów warzywnych, Bejo oferuje wprowadzone wcześniej innowacyjne koncepty dla partnerów w łańcuchu warzywnym. Zwrócono uwagę na odmiany na przekąski z marchwi, kalarepy i selera, które są pyszną opcję warzywną o każdej porze dnia.

Poznaj specjalistów

Zespół specjalistów czeka na gości na stoisku Bejo C-13 w hali 1.2. Zapoznaj się z najnowszymi osiągnięciami na rynku i produktami oraz odkryj, w jaki sposób koncepty oraz odmiany Bejo mogą dodać wartość do Twojej działalności związanej z uprawą warzyw.

Poznawanie przyrody nie kończy się nigdy!